כירבוליות בסיטונאות

כירבוליות זולות בסיטונאות 

"כירבולית" היא שמיכה מפליז בעלת מגע נעים ורך, להתכרבלות חמימה ומפנקת, אם זה בשעת צפייה בטלוויזיה, בעת ישיבה בבית קפה פתוח או באירוע המתקיים בחוץ, כאשר הלילות קרים.  לפליז יש תכונות נהדרות כמו גמישות ובידוד המאפשרות לו להיות מוצר מבוקש ושימושי. 

האם ניתן למצוא כירבוליות איכותיות במחיר זול? התשובה היא כן. באמצעות רכישה סיטונאית. רכישת מתנות להפצה בקנה מידה גדול, של עשרות או מאות יחידות, מתבררת הרבה פעמים כהוצאה גדולה למדי, גם כשהמוצר עצמו אינו יקר במיוחד. 

אם רוצים להוזיל באופן משמעותי קנייה של מספר רב של כירבוליות ולשמור על תקציב "שפוי", מומלץ לרכוש כירבוליות בסיטונאות. רק כך אפשר להפחית עלויות. כיום, עם שכלולן של  טכנולוגיות הייצור, לצד מהירות וקלות ההפצה ברחבי העולם, הוזלו מחיריהם של מוצרים רבים. אולם אם רוצים לעשות קניה גדולה, מבלי להתפשר על איכות המוצר, באמצעות קניה סיטונאית זה אפשרי. 

 

קניית כירבוליות בזול 

רכישה של כירבוליות בסיטונאות מאפשרת, כאמור, שמירה על מחיר שאינו "קורע" את הכיס, קניה גדולה והכי חשוב, אין צורך להתפשר על האיכות. אם מחפשים כירבוליות זולות באופן משמעותי, מבלי לרדת באיכותן, יש לבצע את הרכישה כולה מספק אחד, בסיטונות. 

כאשר קונים מספק אחד, יש אפשרות להוזיל את עלות הרכישה, משום שכוח הקנייה של הספק  מהיצרן, המספק לו את הסחורה, גדל. לכן, שמיכות פליז זולות ניתן לרכוש בסיטונאות והמשמעות היא שבמסגרת של תקציב נתון, רכישה של כמות גדולה של כירבוליות תפחית את המחיר ליחידה ובכך אפשר יהיה להגדיל את הכמות. 

 

היתרונות של רכישת שמיכות פליז בסיטונאות 

כאמור, המחיר ליחידה אטרקטיבי, מבלי שהמחיר הזול יפגום באיכות השמיכה. אתם רוצים לפנק את העובדים בשי לחג בשמיכה רכה, נעימה, מפנקת, המתאימה את עצמה לגוף, המומלצת לילדים ולמבוגרים כאחד במגוון של צבעים; מתנה מושלמת לטיולים, לטיסות, לבתי מלון וצימרים מתנה המשרה אוירה נעימה וחמימה, זו המתנה המושלמת. 

וכשאפשר לרכוש אותה במחיר סביר ובכמות גדולה לעובדים וללקוחות, זו בהחלט עסקה משתלמת וכדאית. שמיכות פליז סיטונות יתנו לכם "ראש שקט" בכל הקשור למציאת מתנה שימושית ואיכותית לעובדים, ובמבחר גדול ומגוון של צבעים וגדלים. את בחירת הצבע והגודל אפשר להשאיר לעובדים, מתוך רשימה מוגדרת. 

הזמנה סיטונית מאפשרת גם להפוך את הכירבוליות לאמצעי פרסומי, עם הדפסת לוגו החברה או כל כיתוב או תמונה שתרצו. כל גדלי הכירבוליות מתאימים להוספת גרפיקה למטרה של מיתוג אישי וכאשר אתם בוחרים בשמיכות כירבוליות סיטונאות מדובר בבחירה מנצחת וכדאית. 

 

ב-Be4U תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות ומוצרים המתאימים למשרד, לאירועים מיוחדים ולחגים. ואם אתם חוששים מהתקציב, אל דאגה, גם מכירה בסיטונאות אנו עושים ובכך תוכלו לבצע הזמנות גדולות, מבלי לדאוג למספר הפריטים. אנו נשמח לסייע לכם לבחור את המתנה המושלמת, עם הטאצ' המקצועי והאיכותי שלנו, בדיוק לפי רצונכם. 

ואם תרצו לפנק את העובדים והלקוחות שלכם בשמיכות פליז איכותיות וממותגות ובמבחר צבעים מרהיבים, כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר ואנו נשמח לעמוד לרשותכם. יש לנו את כל האמצעים והמקצועיות הדרושים לספק לכם מתנה מושלמת לחגים.